suka hati...suka hati...yang penting kita heppy...yeahh!!

lalalalalaaaaa:)

Monday, July 12, 2010

aku da sampai sini daa...hihihi

salam...kihkihkih...arini bertepatan 12/7/2010 jam 3.30 ptg...aku dgn bangganya mengumumkan.. aku telah mencelah2 ruangan blog ni...sebab tahap keboringan ditahap gaban meriban yg keseorangan kat opis yg bertemankan komputer ni ha... actually aku sesaje je try usha benda2 ni... tgk mcm best je...usha membe2 punye best plak baca story mory dorg... heheh...so aku pon cadg nak brkongsi2 jgk la citer aku...ceewwaahhh! mcm la ade yg nak baca hahahahaa..tp xpe... yg pntg aku suke ape yg aku wat...

2 comments:

  1. wah wah..dh ade blog sndiri..bgus2..keep it up..miss org prtama follow blog ni taw..so xde ap2 ganjarn ke??..ahahahaha..nk kete wrne merah n Mtor biru kat bwh ni..kasi trus, xyah pnjam2 kay..hihihihi..WELCOME TO BLOGGER WORLD ADUKA..(^_^)

    ReplyDelete
  2. heppp!! 2 2 tu aduka yg punya taw!! xleh2.. yg pasti satu ari nnti yg wane biru tu aduka akan dptkan jgk!! yeah!! nak bg xleh....kalau kongsi masih leh dipertimbgkan ag...wawawawawa:)

    ReplyDelete